آخرین اخبار
کد مطلب: 73123
فهم و دشمن‌شناسي ملت اعجاب‌انگيز است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1420


به گزارش سلام لردگان به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي رهبر انقلاب اسلامي ظهر امروز چهارشنبه ـ در ديدار مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نيروهاي مسلح، با اشاره به قطعي بودن وعده الهي در ياري صابران و متوکلين و ياري‌کنندگان دين خدا، تأکيد کردند: مصداق عيني تحقق وعده الهي، نظام جمهوري اسلامي است که به رغم همه فشارها و طراحي‌هاي دشمن، بعد از گذشت ?? سال اکنون يک نظام محترم، مقتدر، اثرگذار در مسائل منطقه‌اي و جهاني، داراي ملتي بزرگ، فهيم، دشمن‌شناس و لحظه‌شناس، و داراي پيشرفت‌هاي بزرگ علمي است.

رهبر انقلاب اسلامي با تأکيد بر اينکه بايد به خداوند متعال توکل کرد و به ياري خداوند نيز خوشبين بود، افزودند: جبهه استکبار تمام تلاش و توان خود را بکار گرفته است تا از طريق تحريم‌ها و فشارها، ملت ايران را وادار به تسليم کند اما اين ملت سختي‌ها را تحمل مي‌کند زيرا نقشه و تاکتيک دشمن و هدف راهبردي او را متوجه شده و براساس فهم و تشخيص صحيح، عمل مي‌کند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي خاطرنشان کردند: همانگونه که پيروزي انقلاب اسلامي در شرايط ناباورانه سال ??، مصداق تحقق وعده الهي بود، ادامه انقلاب اسلامي و توانمندي و قدرتمندي و پيشرفت افزايش‌يابنده آن نيز، به رغم همه تندبادها و فشارهاي سنگين و دشمني عميق دنياي استکبار، مصداق عملي شدن وعده الهي است.

ايشان فهم، دشمن‌شناسي و لحظه‌شناسي ملت ايران را يکي از مسائل اعجاب‌انگيز خواندند و افزودند: در قضاياي سال ?? که دشمن تصور مي‌کرد طراحي ده ساله او بر ضد جمهوري اسلامي به نتيجه رسيده است، ملت ايران با قدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان و معارضان بين‌المللي زد، چه برسد به مزدوران داخلي آنها که در مقابل عظمت ملت ايران به حساب نمي‌آيند.

رهبر انقلاب اسلامي خاطرنشان کردند: ملت ايران بار ديگر در روز ?? بهمن، قدرت، شادابي و فهم خود را در مقابل جهانيان، به رخ خواهد کشيد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در بخش ديگري از بياناتشان، حفاظت اطلاعات را ايمني‌بخش نيروهاي مسلح و مسؤوليت آن را سنگين، افتخارآميز و همراه با شرف و منزلت دانستند و تأکيد کردند: از ديدگاه اسلام، نيروهاي مسلح، مجموعه‌اي مکانيکي و همچون يک ماشين بي‌اراده نيست بلکه سازماني انساني و داراي مجموعه‌اي از عقل و خرد، عزم و اراده و تصميم، و ايمان و عواطف است.

 

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس